• 063 701-92-62
  • kontakt@rodaekspres.rs
0
Ukupno 3500 DIN
Završi porudžbinu

Česta pitanja

Dobrodošli na stranicu Česta pitanja! Ovde ćete pronaći odgovore na neka od najčešćih pitanja koja dobijamo u vezi naših usluga. Ukoliko imate neko drugo pitanje, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći.

1. Kako poručiti personalizovanu čestitku?

Poručivanje personalizovane čestitke je veoma jednostavno. Jednostavno posetite našu internet stranicu i odaberite željenu čestitku. Zatim unesite svoj tekst i potpis i informacije o adresi dostave. Nakon toga, možete izabrati način plaćanja (karticom ili virmanski), a mi ćemo vam poslati potvrdu porudžbine putem e-maila. Fiskalni račun ćete dobiti na mejl kada isporuka bude realizovana.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Uslove korišćenja pre nego što obavite kupovinu. U postupku kupovine na Sajtu, saglašavate se sa ovim uslovima kupovine i informacijama čime potvrđujete da ste ih pročitali, razumeli i prihvatili.

2. Koliko košta personalizovana čestitka?

Cena personalizovane čestitke zavisi od izabrane čestitke i dodatnih opcija (poput dodavanja poklona). Cene se kreću od 990 dinara. Sve cene su jasno naznačene na našoj internet stranici.

3. Koliko traje dostava?

Porudžbine primljene do 11:00 šaljemo isti dan, a porudžbine posle 11:00 sledeći dan ujutru. Vreme dostave zavisi od adrese na koju se porudžbina šalje, ali se najčešće dostava obavlja u roku od 24-48 sati od slanja porudžbine.

4. Kako pratiti svoju porudžbinu?

Kada vaša porudžbina bude poslata, dobićete potvrdu putem e-maila sa informacijama o dostavi i brojem za praćenje pošiljke. Takođe, uvek nas možete kontaktirati putem e-maila ili telefona i saznati informacije o statusu vaše porudžbine.

5. Koje su opcije plaćanja?

Možete izabrati plaćanje putem online kartice ili virmanski. Nakon slanja porudžbine, dobićete uplatnicu na mejl sa podacima za uplatu.

6. Da li vršite dostavu i van Srbije?

Trenutno vršimo dostavu samo unutar Srbije.

7. Šta se dešava ako porudžbina ne stigne na vreme?

Ako porudžbina ne stigne na vreme, kontaktirajte nas i mi ćemo se potruditi da rešimo problem i pronađemo najbolje rešenje za vas.

8. Da li mogu da promenim porudžbinu nakon slanja?

Ako želite da promenite porudžbinu nakon slanja, što pre nas kontaktirajte putem e-maila ili telefona kako bismo videli kako da na najbolji način rešimo problem.

9. Da li su vaše igračke bezbedne za bebe?

Naša kompanija posvećena je prodaji igračaka za bebe koje su 100% bezbedne i kvalitetne. Svi naši proizvodi su rigorozno testirani pre puštanja u prodaju kako bi se osigurala sigurnost i kvalitet. Mi razumemo da roditelji žele samo najbolje za svoju decu, i zato smo se posvetili tome da pružimo igračke koje su izrađene od visokokvalitetnih materijala, a koje su prilagođene uzrastu deteta.

Sve naše igračke su izrađene od materijala koji su sigurni za bebe. Koristimo igračke napravljene od materijala poput organskog pamuka, drveta bez štetnih premaza, i drugih bezbednih materijala koji su namenjeni upotrebi kod beba. Osim toga, sve naše igračke proizvode se u skladu sa najvišim standardima bezbednosti kako bi se osiguralo da su potpuno bezbedne za bebe.

10. Da li mogu da pošaljem čestitku iz dijaspore?

S obzirom da je naša usluga dostupna onlajn, omogućavamo da našu čestitku naručite iz bilo koje zemlje sveta i da je pošaljete direktno u porodilište ili na kućnu adresu u Srbiji. To znači da ako živite u inostranstvu, i dalje možete da pošaljete pažljivo odabranu čestitku i poklon novorođenčetu i njegovoj porodici, a mi ćemo se pobrinuti da sve stigne na odredište u najkraćem mogućem roku. Na taj način možete pokazati svoju pažnju i ljubav čak i ako ste fizički daleko od porodice ili prijatelja.